Jest to usługa świadczona przez telefon, pozwalająca na samodzielne uzyskanie informacji o swoim koncie oraz dokonanie zastrzeżeń kart lokalnych bez konieczności wizyty w banku.
Bezpłatnie, 24 godziny na dobę.
Jeśli chcesz korzystać z Bankofonu:
- Podpisz w Banku dyspozycję usługi Bankofon. Pracownik Banku poda Ci numer klienta (tzw. modulo), czterocyfrowe hasło (PIN) oraz udzieli instruktażu w zakresie obsługi Bankofonu.
- Musisz posłużyć się telefonem z wybieraniem tonowym
- Pamiętaj swój numer klienta (tzw. modulo) i PIN
Aby uzyskać informację o swoim rachunku należy:
- Zadzwonić pod numer: 43 6766054, 43 6766053 wew. 111.
- Po usłyszeniu prośby o podanie numeru, podać swój numer klienta (należy pamiętać, aby sekwencję liczb zakończyć znakiem #).
- Na prośbę o hasło podać swoje hasło dostępu.
- Wybrać cyfrę 1 (opcja menu sprawdzająca stan rachunku).
- W przypadku posiadania kilku kont należy podać skrócony numer rachunku.
Informacje dostępne w Bankofonie :
- Pod numerem 1 - Stan rachunku
- Pod numerem 2 - Lista rachunków
- Pod numerem 3 - Informacje o usługach dostępnych w banku
- Pod numerem 5 - Historia operacji
- Pod numerem 6 - Karty bankomatowe(zastrzeżenie kart lokalnych)
- Pod numerem 9 - Zmiana hasła dostępu
- Pod numerem 0 - Powrót do menu